PRFoods teatas täna oma kolmanda kvartali majandustulemused, millest selgus, et ettevõte on suutnud kasumlikkust tublisti kasvatada.
- PRFoodsi kalatooted. Foto: Erik Prozes
PRFoodsi käive kasvas kolmandas kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13,1 protsenti 11,34 miljoni euroni. Ettevõte teenis 1,1 miljonit eurot kulumieelset kasumit, mis on 48,7 protsenti rohkem kui eelmisel aastal. Puhaskasum kasvas 0,6 miljoni euro võrra 0,7 miljoni euroni.
„Kasumlikkuse kasvu taga on aasta alguses ette võetud muudatused ettevõtte tootmis- ja müügistrateegias. Samuti parandati erinevate tootmisüksuste omavahelist sünergiat,“ ütles PRFoods pressiteates.
Ettevõtte sõnul jätkub haldus- ja tööjõukulude vähenemine. See on seotud ettevõtte äriüksuse müügiga eelmisel aastal, kuid PRFoodsi sõnul on tõusnud ka tootmise efektiivsus.
PRFoods alustas kolmanda kvartali lõpus ka olulisi koostööprojekte Jaapanis, et turustada kalamarja, kus ettevõte ootab mahtude kasvu ka järgmisel aastal. Negatiivselt mõjub kalakasvatustele aga toorkala hinna vähenemine.
Seotud lood
PRFoodsi esimese kvartali käive jäi aastataguse ajaga võrreldes peaaegu samale tasemele, teatas ettevõte börsile.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.