PRFoods teatas täna oma kolmanda kvartali majandustulemused, millest selgus, et ettevõte on suutnud kasumlikkust tublisti kasvatada.

- PRFoodsi kalatooted.
- Foto: Erik Prozes
PRFoodsi käive kasvas kolmandas kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13,1 protsenti 11,34 miljoni euroni. Ettevõte teenis 1,1 miljonit eurot kulumieelset kasumit, mis on 48,7 protsenti rohkem kui eelmisel aastal. Puhaskasum kasvas 0,6 miljoni euro võrra 0,7 miljoni euroni.
„Kasumlikkuse kasvu taga on aasta alguses ette võetud muudatused ettevõtte tootmis- ja müügistrateegias. Samuti parandati erinevate tootmisüksuste omavahelist sünergiat,“ ütles PRFoods pressiteates.
Ettevõtte sõnul jätkub haldus- ja tööjõukulude vähenemine. See on seotud ettevõtte äriüksuse müügiga eelmisel aastal, kuid PRFoodsi sõnul on tõusnud ka tootmise efektiivsus.
PRFoods alustas kolmanda kvartali lõpus ka olulisi koostööprojekte Jaapanis, et turustada kalamarja, kus ettevõte ootab mahtude kasvu ka järgmisel aastal. Negatiivselt mõjub kalakasvatustele aga toorkala hinna vähenemine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!